Portfólio

Pozrite si zopár výtvorov z našej digitálnej dielne. Pri našej tvorbe dbáme na grafické spracovanie, celkovú funkčnosť, ale hlavne na spokojnosť klienta a pozitívnu odozvu jeho zákazníkov.

Štúdio Zion5 v roku 2024 oslavuje 18 rokov pôsobenia.

Počas tejto doby sa skúsenosti formovali napieč monohými odvetviami audio-vizuálnej produkcie.

A preto dnes zastrešuje mnohé riešenia ideovej a audio-vizuálnej produkcie rôznych filmov a reklám.

Case studies

Ponyhouse: „Rešpektujeme staré marketigové princípy – žiadny nový trend nemôže poraziť silnú značku.

Vizibilita a zapamätateľnosť sú najdôležitejšie predpoklady pre úspech vašej firmy. Všetko ostatné je nice to have..“

Ako sme tínedžerov zaujali na Snapchate rapujúcou babkou

TELEKOM

S Telekomom sme spúšťali social media pre ich produkt EASY. EASY je predplatená sim karta, jej hlavná cieľovka sú deti a tínedžeri. Táto skupina však už na internete videla všetko a tak je veľmi ťažkéju prekvapiť či zaujať. Preto sme priniesli koncept, ktorý mieša popkultúrne odkazy s virálmi a meme – Snapíky starej matere.

Už samotný názov odkazuje na Rytmusove videjká „Rapíky starej matere“. Vo videách babička rapuje texty, ktoré parodujú populárne rapové songy – a dáva prísne punchliny o tom, ako pečie, varí, či nakupuje.

Výsledky kampane boli už po prvých dňoch veľmi pozitívne:

„s Ponyhousom sme spúšťali komunikáciu na social media pre značku EASY. Agentúra nás presvedčila, aby sme zvolili odvážnejšiu cestu. Ukázalo sa, že sme spravili dobre – kampaň dosiahla veľmi dobré výsledky. Špeciálne nás potešilo, že sme od fanúšikov dostali takmer výlučne pozitívne reakcie, a to je v telco segmente veľmi vzácna situácia.“

Ondrej Mikuš, senior špecialista online marketingu, Telekom

Ako sme päťnásobne zvýšili návštevnosť blogu

ASOCIÁCIA VÝROBCOV NEALKO NÁPOJOV A MINERÁLNYCH VÔD

AVNM spustilo projekt vsetkosmierou.sk koncom roka 2015. Úlohou projektu bolo znižovať strach z nealko nápojov – okolo cukru, náhradných sladidiel a izoglukózy sa totiž často šíri panika. Projekt sme prebrali na jeseň 2016. Upravili sme stratégiu a v článkoch sme sa sústredili na búranie mýtov a hoaxov.

Pri každom tvrdení sme vždy citovali peer-reviewed štúdie či lekárov, celkový tón komunikácie však zostal ľudský a pútavý. Našli sme citlivý balans medzi informatívnosťou a čitateľnosťou.

Kampaň bežala s menšími prestávkami až do roku 2019. Už po prvom polroku sme zaznamenali výrazné zlepšenie:

„Hľadali sme niekoho, kto sa nezľakne náročnej a v podstate nudnej téme, chopí sa jej sviežo a s citom. V Ponyhouse sme našli partnera, ktorý prekonal naše očakávanie nielen svojim profesionálnym prístupom, ale najmä spôsobom, akým sa zžil s témou. Pomohol nám tak vytvoriť stabilné publikum a zvýšiť priemernú návštevnosť webu až päťnásobne.“

Lucia Morvai, CEO, Asociácia Výrobcov Nealko Nápojov a Minerálnych vôd